הרצאה לרפואת תדרים בעין המפרץ  |  
    מדריך להורדה בחינם!
    הדרך המהנה להרגיש נפלא
בגוף בריא וחטוב!
מייל*
שם*
 




תגלית הבריאות החשובה ביותר אי פעם?
ספר לטיפול טבעי
 
להאזנה לספר ב MP3 לחץ כאן!
פרס לטיפול טבעי




 
 



עידן-תזונת-העל

דף הבית >> מאמרים >> עידן-תזונת-העל
אנו חיים בזמן מדהים. המידע והטכנולוגיה מאיצים במהירות האור.  אנו נעשים יותר ויותר מודעים לתובנות המביאות שינוי ייחודי ושלא היו זמינות אפילו לפני 10 שנים.

בדיוק כמו שהמחשבים, מחשבונים, מכוניות, משחקים, בתים וטלפונים חוו שדרוג טכנולוגי קיצוני  ב- 10 השנים האחרונות, בשל האצה של חילופי מידע ותקשורת, כך גם יש את העולם של התזונה וביצועים אופטימאליים.

כמו עם כל דיסציפלינה, ככל שאתה עולה גבוה יותר, כך גדל המרחק גדל ממנו אתה נופל. אנחנו צריכים להיות זהירים יותר ככול שאנו מטפסים גבוה יותר.  זה נכון עוד יותר עם מידע תזונתי מאשר בכל תחום אחר. נזכיר כי החוק הגדול של היקום הוא: "אתה מה שאתה אוכל" . בשל רמת הכימיקלים, חומרי ניקוי כימיים, תוצרי לוואי של נפט, זיהום אוויר, זיהום מים וכו 'אנחנו צריכים להיות מודעים מאוד למה שאנחנו מכניסים לגוף שלנו
.בנוסף, מערכת הבריאות שלנו בנויה בצורה הפוכה לגמרי. בסין העתיקה, היו משלמים לרופאים רק כאשר המטופלים היו בריאים. אם הפציינטים חלו, הרופא הסיני פשט את הרגל. הרופאים האמריקאים לא מאומנים לגרום לנו להיות בריאים אלא לתפור אותנו בחזרה או להטעין אותנו בתרופות חזקות כדי להחזיק אותנו בחיים בעתות משבר.  לכן, כדי לשמור על הבריאות צריך להתייחס למקורות הידע המביאים בריאות: דיאטה, פעילות גופנית, מדיטציה (בעקרון ... אומנויות הלחימה). אמנויות הלחימה כפי שלימדו במקור, ייצגו מערכת שלמה של בריאות והרמוניה. פשוט להיות מעורב באמנויות לחימה לפעילות גופנית או תחרות או הגנה עצמית או שבירת הלוחות זה לא שלם, וגם לא מספיק. חיבור רוחני לטבע ותזונה נכונה תמיד היו גורם מרכזי במסורת.

כדי לעלות גבוה יותר אנחנו צריכים להיות מודעים למלכודות ומודעים לדרך. עם התפשטות הסוכרים סמי-על (סירופ תירס עתיר פרוקטוזה) ואבקות חלבון מלאכותי,  אנחנו חייבים להיות מודעים בהקפדה לנושא האיכות. אנחנו צריכים להיות מסוגלים להבדיל בין מה זבל כימי מלא סוכר ומה בעל ערך. כדי לעשות זאת, אני ממליץ לך לחשוב על החוכמה העתיקה של התזונה כי היא כבר נבדקה במשך אלפי שנים.  החוכמה שמנחה אותנו להוסיף מזונות מסוימים, superfoods  וצמחים לתוך הדיאטה שלנו אשר עוזרים לנו באופן אוטומטי לפתח הרגלי אכילה הבונים בריאות ואריכות ימים.

מה לעשות?
האסטרטגיה התזונתית הקדומה שעובדת נקראת  "להוסיף" . הרעיון הוא למנוע כל שינוי פתאומי בתזונה, אך בהדרגה לקבל החלטות טובות יותר על ידי "הוספת" לתוך הדיאטה שלך מזונות יוצאים מן הכלל, superfoods וצמחים. תנו לקסם של החומרים יוצאי דופן האלה לעבוד לאורך זמן.

אם נתאמץ יותר מדי כדי לשנות את ההרגלים שלנו, אנחנו בסופו של דבר נשבר חזרה . בדיוק כמו כל אמנות לחימה, שיטות עבודה עקביות ליצור הרגלים שיובילו אותנו אל המטרה שלנו לאורך זמן.

התחל על ידי ביקור בחנות הטבע המקומית שלך ובחר מתוך הרשימה הבאה של המוצרים. התחל עם המינון המומלץ באריזה ולאחר מכן הכפל או השלש את המינון לאורך זמן.

הוסף את המאכלים החדשים הבאים:

קרקרים של זרעי פשתן (במקום קרקרים רגילים): פשתן הוא חלבון מלא, הוא עדיין "חי" , הוא מקור של אומגה 3 חומצות שומן חיוניות.
זרעי המפ: קנביס הוא מקור חלבון מלא, מקור של חומצות שומן חיוניות מקור נפלא של מינרלים. אודו ארסמוס, הסמכות המובילה בעולם בשומנים מדרג שמנים בשומנים בספרו אומר כי זרע קנבוס הוא המזון מס '1 בעולם כולו.

ירקות ים (אצות): ירקות ים הם המקור הטוב ביותר של מינרלים בריאים מכול מזון כלשהו. ליקויים מינראליים מייסרים כמעט כל אדם בעולם המודרני, במידה זו או אחרת עקב שיטות חקלאות דלים שיושמו כאן במשך ה 200 השנים האחרונות. ירקות ים אינם מעובדים, אבל הם מזונות אוקיינוס ​​בר המכילים את התזונה המלאה שלהם.  בחר בקלפ, נורי, היג'יקי,דלס, אראמהאו אצות אחרות ולהוסיף אותם בתזונה היומית.

ירקות: ירקות אורגניים ירוקים עליים ואחרים הם חיוניים לשמירה על בריאות טובה  לאורך החיים. אם אתה לא אוהב ירקות, להתחיל לחבב ירקות.

מוסיפים את מזונות העל superfoods)) הבאים:
תותי גוג'י (lycium): נחשבים למזון מספר 1 ברפואה הסינית. זהו מקור חלבון מלא ומקור מס 1 של בטא קרוטן מכול המזונות בעולם.  למזון זה יש קשר עמוק עם אמנויות לחימה במשך אלפי השנים האחרונות. איך זה יכול היה להשמר בסוד במערב במשך זמן כה רב זו תעלומה מוחלטת.

פולי קקאו חיים: כל שוקולד נעשה מתוך פולי קקאו (אגוזי שוקולד). זה היה האוכל הקודש והמזון האהוב של ציביליזציות הטולטקים, האזטקית והמאייה במשך אלפי שנים. פול קקאו הוא לא פול בעצם, הוא אגוז, כמו שקד. כמעט אף אחד לא יודע על האוכל המדהים הזה שהוא שוקולד אמיתי, אפילו שכולם אכלו שוקולד מעובד מאוד.

ספירולינה: מקור חלבון מספר 1 בעולם. 65% חלבון5 ! כפות של החומר הזה בשייק החלבון שלך ביום אחד ייתן לך חלבון שמיש יותר מכל מזון שאכלת אי פעם. מזון זה חלבון זול שהיה נצרך בטנוצ'טיטלן (מקסיקו סיטי) במשך אלפי שנים.

הוסף את הצמחים הבאים:


פטריות ריישי (כמוסות או תה): פטריות הנצח על פי המייסדים של הרפואה הסינית הטאואיסטים/דאואיסטים. זהו מזון ענק למערכת החיסונית. עם זאת, המתנה הגדולה ביותר היא של ההיבטים הרוחניים שלו. אם אתה בתוכנית שלמה של אמנויות לחימה על כל ההיבטים שלה, כולל תרגול, אפשרויות עוצמת על אנושית, מדיטציה חיבור עם הטבע, זה הוא אוכל בשבילך.

האם אתה שותה קפה או תה?
 ובכן, אתה יכול לעבור לכמה סוגי תה הצמחים העל האלה של הרפואה הסינית. 
נסה שילובי תה צמחים המכילים צמחי מרפא סינים כגון:

אסטראגלוס
אנג'ליקה
Eucommia
תותי שיזנדרה
Polygonum)) הו שו וו

המודעות לבריאות הוא תהליך מתמשך שלא נגמר כי זה יכול לקחת אותך לרמות גבוהות יותר של כושר, ביצוע ותובנה. היה פעיל בחיפוש מיטב המידע הבריאותי האחרון באינטרנט. הצטרף לאתרי אינטרנט וספרי רכישה. אם אתה לא יודע מה אתה עושה, להתחיל איפשהו ולהתחיל ללמוד.

אורגני
זכור לבחור מזונות אורגניים במידת האפשר. הדבר האחרון שאנחנו צריכים זה עוד כימיקלים וחומרי הדברה. כל מזון שאינו אורגני הוא טעון עם חומרים כימיים וחומרי הדברה. אני חושב שנוכל להניח כי ההתפוצצות של סרטן ומחלות קשורה ישירות לכמות של כימיקלים מלאכותיים בסביבה, באוויר, ובתוך המזון שלנו.

האם מחירהמזון האורגני יותר? כן. זכור: אתה משלם עכשיו או שתשלם מאוחר יותר. שבוע בבית חולים יעלה לך יותר כסף ממה שאתה יכול לבלות באכילת מזון אורגני אקזוטי במשך 5 שנים. סדר את הערכים שלך. מזון אורגני הוא חיוני.

אנחנו צריכים להיות 100% אחראים על הפעולות שלנו
.זה כולל מזון. אם אתה סובל מעודף משקל, אתה אחראי. אם אתה לא אוהב את הדיאטה שלך, אתה אחראי לשנות את זה.

מסקנות

הוסף מזון אורגני, superfoods,  וצמחים לתזונה. התחל על ידי הליכה לתוך חנות טבע אורגנית מזון הבט ביראה בכל בחירות הבריאות המדהימות. אתה חייב להמשיך לחנך את עצמך ולנסות דברים מדהימים חדשים, עד שתמצא את המערכת המושלמת שלך.

לאכול יותר ירקות. זהו המזון הנאכל הכי פחות על ידי העמים המערבים, לעומת זאת נחשב הכי גבוה במזרח.
 זה יכול לכלול: ירקות ירוקים עליים, שורשים, גבעולים (סלרי), כמו גם בירקות בעלי עלים צבעוניים (כגון כרוב סגול.)

לאכול פחות בשר.
 טפחו את הצ 'י באמצעות הרוח יותר ואיכלו פחות. היום הבשר הוא באיכות ירודה מאוד ומחמיר כל הזמן. הנזירים בשאו לין הם צמחונים. לשקול להיות צמחוני אם זה מושך אותך. בכל מקרה, אם אתה כבר אוכל בשר, לעבור מקורות אורגניים ואכול פחות.

ואחרון חביב, ליהנות מתהליך של חקר התזונה
. תיהנו ממה שאתם אוכלים. המזון שלנו לא רק צריך לגרום לנו לרדת במשקל, להשיג כוח בשרירים, אלא גם, זה אמור להיות מהנה.

ירון אלטון אדרי - תזונאי הוליסטי
 
*מקורות: דויד וולף Sunfoods
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

אשמח לשמוע מה דעתכם השאירו תגובה, תודה כאן!
 
+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
המידע באתר זה אינו מהווה התוויה רפואית או הנחיה רפואית או המלצה לטיפול רפואי זה או אחר

שירות לקוחות :  050-2465007 
    האתר מאובטח בSSL שיתופי






לייבסיטי - בניית אתרים